Téligumi online webáruház kosár

Üres a bevásárló kosarad.
Téli gumi online webáruház akciós gumiabroncsokTéligumi gyártókTéli gumi keresőTéli gumi szállítási feltételekTéli gumi webáruház kosárKapcsolat téli gumi

Pirelli téli gumik, kedvező gumi árak - Téligumi bolt webáruház


Ugrás a PIRELLI téli gumik Kisteherautó téli abroncsok listájához:
Ugrás a PIRELLI téli gumik Személyautó téli abroncsok listájához:
Ugrás a PIRELLI téli gumik Off-road 4X4 téli abroncsok listájához:
Ugrás a PIRELLI téli gumik Off-road 4X4 téli abroncsok listájához:
Ugrás a PIRELLI téli gumik Személyautó téli abroncsok listájához:
Ugrás a PIRELLI téli gumik Személyautó téli abroncsok listájához:
Ugrás a PIRELLI téli gumik Személyautó téli abroncsok listájához:
Ugrás a PIRELLI téli gumik Személyautó téli abroncsok listájához:
Ugrás a PIRELLI téli gumik Személyautó téli abroncsok listájához:
Ugrás a PIRELLI téli gumik Személyautó téli abroncsok listájához:
Ugrás a PIRELLI téli gumik Személyautó téli abroncsok listájához:

A PIRELLI téligumi gyártó ismertetése.

Pirelli téligumi gyártóPirelli Gy?rt?st?l:4-?v Garancia ! A Pirelli Olaszorsz?g vezet? aut?gumi gy?rt?ja. A n?met (ADAC- (Sv?jci T?raklub(TCS) ?s a AutoZeitungban is megjelent teszteredm?nyeinek k?sz?nhet?en az egyik legkedveltebb Pr?mium m?rka lett m?ra Orsz?gunkban is. A Pirelli v?llalat, amely t?bb mint 120 ?ve egyik jelent?s meghat?roz?ja a vil?g gumiipar?nak, 1872-ben kezdi meg alkot? tev?kenys?g?t. Ebben az ?vben a 24 ?ves olasz m?rn?k, Giovanni Battista Pirelli ?gy d?nt, hogy rugalmas gumiterm?kek el??ll?t?s?ra ?s forgalmaz?s?ra v?llalatot alap?t. Egy ?vvel a c?galap?t?s ut?n m?r el is kezd?dik a gy?rt?s. Els?k?nt egy 1000 n?gyzetm?teres gy?r?p?letben, 40 munk?s ?s ?t technikus kezdi meg gumics?vek gy?rt?s?t. N?h?ny ?vvel k?s?bb ipari ?s tudom?nyos c?l? gumiterm?kek el??ll?t?s?val b?v?l a termel?s, majd 1877-ben m?r j?t?kokat, divat?rut, eg?szs?g?gyi term?keket ?s es?kab?tokat is gy?rtanak. A Pirelli c?g a 19. sz?zad v?g?re vil?gviszonylatban is az egyik legnagyobb gumiterm?k-gy?rt?v? n?vi ki mag?t. – A vil?g t?z legnagyobb informatikai ?s t?vk?zl?si c?ge k?z?l n?gy az olasz c?g term?keit - f?ldalatti elektromos vezet?kek ?s telefonk?belek – v?lasztja. Napjainkban az ?tlagemberek, az aut?sok els?sorban gumiabroncsair?l ismerik a c?get. Az automobilizmus kialakul?s?val k?zel azonos id?ben, 1885-ben kezd?dik meg a kerekekre szerelhet? gumihevederek gy?rt?sa, majd a j?rm?vek fejl?d?s?hez igazodva ?vr?l ?vre ?jabb ?s ?jabb technikai fejleszt?sek jelennek meg a piacon. A Pirelli els? megold?sa a kocsik kerekeire felszerelhet? gumip?nt volt, mely a maga idej?ben igazi ?jdons?gnak sz?m?t, miut?n igen sokat jav?t a j?rm?vek, akkor m?g igen csek?ly menetk?nyelm?n. Az ?tt?r?st az 1890-es esztend? hozza meg, amikor megsz?letik az igazi gumiabroncs. El?sz?r a ker?kp?rgumik, majd 9 ?vvel k?s?bb, igaz, m?g csak k?s?rleti jelleggel, az aut?-?s motorgumik gy?rt?sa indul be. A XX. sz?zad els? ?v?ben, 1901-ben az aut?gumi fejleszt?sek k?z?ppontj?ban a “Recoil”, abroncs ker?l, mely szorosan z?r?dik a ker?kt?rcsa perem?hez, biztos?tva ezzel, hogy a j?rm? ?tk?zben ne „vesz?tse” el gumijait. Erre ugyanis kezdetben nagyon sokszor volt p?lda. A sikeres k?s?rletek eredm?nyek?nt 1905-ben elkezd?dik az aut?gumik sorozatgy?rt?sa, k?t t?pust 35-f?le m?retben lehet rendelni a Pirellit?l. Ezzel p?rhuzamosan elkezd?dik a kifejezetten nagy teljes?tm?ny? g?pj?rm?vekhez tervezett abroncsok el??ll?t?sa is. Nem v?rat sok?ig mag?ra az els? versenysiker sem. 1907-ben egy Pirelli gumikkal felszerelt Itala sportkocsival h?rom kiv?l? sportember, Prince Scipione Borghese, Luigi Parzini ?s Ettore Guizzardi els?k?nt ?rt c?lba a 17 ezer (!) kilom?teres P?rizs-Peking maratoni rallyn. Itt jelenik meg el?sz?r a Pirelli feliraton a bet?k f?l? ny?l? ny?l? “P” bet?, mely az?ta is, jelk?pe ?s egyben v?djegye a gy?r term?keinek. E brav?ros szerepl?s ?s a gumiterm?kek ir?nt mutatkoz? egyre nagyobb ig?ny, terjeszked?sre ?szt?k?li G. B. Pirellit, ez?rt r?vid id?n bel?l saj?t kirendelts?get nyit a jelent?sebb eur?pai ?s tengerent?li piacokon. Gy?rat ?p?ttet Spanyolorsz?gban, Nagy-Britanni?ban ?s Argent?n?ban. Mik?zben a rep?l?g?pekre szerelhet? gumiabroncs is felker?l a term?kpalett?ra, valamint megkezd?dik a szintetikus alapanyagok felhaszn?l?s?val gy?rtand? gumiabroncsok fejleszt?se, a mil?n?i t?zsd?re bevezetik a c?g r?szv?nyeit. . A 30-as ?vekben tov?bb folytat?dik a sikert?rt?net. A Stella Bianca, azaz „Feh?r csillag” elnevez?s? abroncs a legn?pszer?bb aut?gumiv? v?lik a kontinensen. A kit?n? menettulajdons?gokkal felv?rtezett gumiabroncs kedvez? fogadtat?sa mellett, a Tazio Nuvolari vezette Alfa Romeo Targa Florion kocsin el?rt gy?zelm?vel, a versenysportban is kiveszi r?sz?t. K?zvetlen?l a II. Vil?gh?bor? ut?n az 1946-os Nemzetk?zi Motorki?ll?t?s alkalm?b?l a c?g bemutat egy kifejezetten robog?kra kifejlesztett abroncsot, majd nem sokkal k?s?bb Cinturato n?ven piacra viszi az els? radi?l gumik?penyt. Ez ut?bbi abban az id?ben jelent?s technol?giai el?rel?p?st mutat a diagon?l szerkezet? abroncsokkal szemben. A Pirelli ?let?ben a h?bor?t k?vet?en is els?dleges szempont a versenyp?ly?kon val? helyt?ll?s. Az 1950 ?s 1957 k?z?tt megrendezett Grand Prix futamok mintegy h?romnegyed?t Pirelli gumikkal szerelt aut?k nyerik. Az egyre n?vekv? kereslet kiel?g?t?s?re ?jabb ?zemeket nyit a Pirelli Franciaorsz?gban, Mexik?ban, N?metorsz?gban ?s Peruban. A hatvanas ?vek v?g?nek nagy szenz?ci?ja a CN 54 (70-es sorozat) t?pus? abroncs. Az els?, nagy teljes?tm?ny? j?rm?vekhez k?sz?lt alacsony profil? gumiabroncs bemutat?s?val egy id?ben, Vizzola Ticinoban megnyitj?k a fejleszt?sekhez n?lk?l?zhetetlen, korszer? tesztp?ly?t. N?h?ny ?vvel k?s?bb, 1972-ben, a c?g k?n?lat?ban megjelenik az ac?lbet?tes radi?l abroncs, amely nagyobb szil?rds?g?nak k?sz?nhet?en biztons?gosabb?, ?s minden eddigin?l komfortosabb? teszi az aut?z?st a kor?bbi v?szonbet?tes t?rsakhoz k?pest. Ezzel a technik?val k?sz?l a n?pszer? P3-mas, valamint az els? ultra alacsony oldalfal? gumiabroncs, a P6 ?s a P7, amelyek nemcsak a k?zutakon, de a raliverseny-p?ly?kon is bizony?tott?k kiv?l? k?pess?g?ket. A Pirelli ?let?ben a 70-es, 80-as ?vekben is fontos szerepet t?ltenek be a versenyek. 1973-t?l a vil?g nagy rallyversenyein a Fiat Abarthok szinte megszak?t?s n?lk?l gy?jt?getik pontjaikat. A Pirelli abroncson el?rt sikerek olyan nevekhez k?t?dnek, mint Walter R?hrl, Sandro Munari vagy Markku Alen. A Pirelli a 80-as ?veket is eml?kezetess? teszi: ekkor j?n a finn Ari Vatanen, Henri Toivonen ?s Juha Kankunnen, vagy az olasz Miki Biasion ?s Piero Liatti. Mindegyik?k Pirelli gumival fut ?s nyer. Term?szetesen a Pirelli abroncsokat az osztr?k F1-es pil?ta, Gerhard Berger, ?s a brazil Nelson Piquet sem hagyja ki. M?g Berger az els?, addig Piquet az utols? Formula 1-es verseny?t nyeri a kiv?l?, sz?les „?thengereken”. TYRE-TRANS KFT POINT S Abroncsszerviz 3516 Miskolc, Pesti u.100 Tel:46/555-484 Internetes Vev?szolg?lat: 9-17-ig. Tel: 46/555-484, 46/303-417, Email: tyretrans@autogumibolt.hu Szolg?ltat?saink: -Gumiszerel?s -Centr?roz?s -Felni jav?t?s -Fut?m? jav?t?s ?s ?ll?t?s -Olajcsere -Kl?mat?lt?s -Ker?kt?rol?s -Akkumul?tor szerviz Amennyiben a gumiabroncsokhoz ker?kt?rcs?t is v?s?rol ?gy a ker?kszerel?st , centr?roz?st ?s a szelepeket d?jmentesen biztos?tjuk. Ezzel tov?bbi 6000 Ft-ot sp?rolhat meg.